Ketvirtadienis, rugsėjo 21, 2017
Pradžia > Grožis ir sveikata > Pasikeiskite: pagerinkite savo imunitetą ir išvenkite peršalimų

Pasikeiskite: pagerinkite savo imunitetą ir išvenkite peršalimų

peršalimas

Kai kurie žmonės turi labai stiprią imuninę sistemą, o kai kurie su šia vis vargsta ir vargsta. Dažnai sergantys žmonės, kurių imunitetas nėra toks stiprus, vis kankinasi ieškodami vaistų nuo įvairių virusinių ir kitokių susirgimų, negalavimų ir simptomų. Tačiau retas, kuris susimąsto jog būtų daug naudingiau, tiek finansiškai, tiek ir pačio organizmo būklei, jeigu sveikata rūpintumės ne tada kai ji sušlubuoja, o nuolat stiprintume imunitetą, kurio dėka galėtume apskritai nesusirgti ar bent jau sumažinti susirgimo tikimybę iki labai menkos.

Šaltuoju metų periodu yra kur kas lengviau apsirgti įvairiomis kvėpavimo takų infekcinėmis ligomis. Paprastai sakant tai yra peršalimai. O, kad išvengutme tų peršalimų derėtų imtis priemonių, kurios padeda stiprinti imunitetą:

  • Kontrastinis dušas ir kiti grūdinimosi būdai;
  • Daržovių kalnas prie baltymų ar angliavandenių;
  • Bičių produktai (medus, pikis), geriausia kai jie nenuplikomi verdančiu, karštu vandeniu;
  • Jūros kopūstai;
  • Vitaminas C ir E bei cinkas.

Na, o jeigu jau susirgote peršalimu tai štai Jums keli būdai kaip kovoti su viršutinių kvėpavimo takų infekcijomis.
Šildykite kojas ir krūtinę;
Gerkite daug skysčių ir geriau, kad tai būtų ne juoda ar žalia arbata, o žolelės;
Darykite inhaliacijų procedūras. Inhaliatoriai būna skirti tiek kvėpavimo takų infekcijų prevencijai tiek ir gydymui ar peršalimo simptomų palengvinimui. Yra ir tokių inhaliatorių, kurie turi kelis skirtingus lygius – programas, kurios yra skirtos pritaikyti konkrečiam sutrikimui. Dažnai sergantiems rekomenduojama inhaliacijas atlikti profilaktiškai, na, o tiems, kurie serga labai retai, gali užtekti ir senojo būvo: pakvėpuoti pasilenkus su rankšluoščiu denga galva prie garuojančio puodo su verdančiu vandeniu ir druska.

Štai keli patarimai kaip nesirgti, o susirgus greitai pasveikti. Šie keli tikrai paprasti būdai padės greitai atsistoti ant kojų ir vėl jaustis gerai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *