Šeštadienis, gruodžio 5, 2020
Pradžia > Verslas > TOP 5 VW automobilių problemos

TOP 5 VW automobilių problemos

Vokietijos tautos simboliu Lietuvoje tapęs Volkswagen Passat ir pavadinimo vertimu reiškia tą patį. Šis automobilis jau yra gaminamas net virš 40-ies metų! Šiuo metu gaminamas dviejų kėbulo tipų – sedanas bei universalas. Jis dažnai sutinkamas Lietuvoje, nes, neslėpkime, lietuviai garbina Vokišką kokybę. Širdis šis automobilis laimėjo dėl kainos ir kokybės santykio. Jis išties puikus. Patikrintas modelis Vidutiniškai tarnauja apie 15-17 metų! Pasiteisinęs modelis, kurio kiti automobilių gamintojai gali tik pavydėti. Tačiau ar VW gamintojai nedarė klaidų? Darė. Apžvelkime 5 problemas su kuriomis susiduria VW vairuotojai.

Pirmoji – oro pagalvės. VW gamintojai automobiliams naudojo „TAKATA“ oro pagalves. Jų pripūtimui skirti pripūtikliai pavojingi. Dėl šios klaidos turėjo būti atšaukiama 37 milijonai transporto priemonių, mat detalės pavojingumas gyvybei sužinotas po kelių metų kuomet buvo pradėta naudoti pripūtiklius. Iki šių dienų tarp žmonių yra paplitusi nuomonė, jog gamintojas gali neatsakingai pasielgti dar kartą.

Antroji – ABS (stabdžių antiblokavimo sistema). Ši sistema apsaugo nuo pilno blokavimo staigiai stabdant, taip automobilis yra lengviau suvaldomas. ABS turi valdymo bloką, kuris valdo ir stebi sistemą. Ši sistema stebi ratų greitį ir stabdžių sistemą. Jei ABS sistema suges, skydelyje iškart pasirodys lemputė pranešanti apie gedimą. VW susidūrė su šios sistemos gedimais. Gedimo pasekmės – prarastas sukibimas su kelio danga, automobilis nestabilus. Tai itin pavojinga sveikatai ir gyvybei. Šis gedimas aptariamas skunduose, tačiau pasitaiko retai ir tik automobilių modeliuose gamintuose 2009 metais.

Trečioji – langų pakelėjai. Senesniuose automobiliuose, kuriuose langams atverti reikia sutelkti jėgas ir sukti, buvo naudojamas itin pigus plastikas. Plastiko kokybė buvo tokia prasta, jog jis tiesiog sutrupėdavo ir langai įkrisdavo į durelių vidų. Tad, įsivaizduokite, uždarinėjate langą ir jis staiga nukrenta į vidų. Stiklo plokštė dingo kaip per mago pasirodymą! Šią problemą gamintojas išsprendė vos pasipylus skundų lavinai.

Ketvirtoji – uždegimo ritės. Iš nekokybiškų medžiagų pagaminto VW uždegimo ritės gendant negali uždegti kaitinimo žvakių. Neuždegant žvakių variklis netenka galios ir automobilis negali pajudėti iš vietos. Ši problema dar gali būti atskiriama iš to, jog sukelia akivaizdų variklio drebėjimą.

Penktoji – alyvos nuosėdos. Šios nuosėdos pastebėtos 1.8 turbo variklyje. Nuosėdos sudaro tirštėjant alyvai. Tirštėjimą sukelia aplinkos veiksniai, tokie kaip, drėgmė, karštis, teršalai, kurie skaido alyvą į skystas ir kietas daleles. Taip išsiskaidžiusi alyva nebeatlieka savo funkcijos – sutepti variklio dalis. Šie varikliai buvo gaminami 1997-2005 metais. Ši problema buvo pastebėta tokiame dideliame automobiliu kiekyje, jog skundus sudėjus buvo pateiktas ieškinys. Galutinis sprendimas padėjo nukentėjusiesiems padengti visas remonto išlaidas.

VW sukūrė vieną sėkmingiausių automobilių modelių pasaulyje, tačiau per visą savo automobilių gaminimo laikotarpį darė klaidų. Visas klaidas galima ištaisyti radus vietą, kurioje yra VW naudotos dalys!